Phone Number:

+994 12 525 50 01

Address:

Bashir Safaroghlu 215, Baku, Azerbaijan.

Blog

Kiçik biznesimizi necə inkişaf etdirə bilərik?

Kiçik biznes icması test metn, BizBuySell ' in yeni bir araşdırmasına görə, kiçik biznesin alınması və satılması üçün online bazarın getdikcə daha fərqli olduğu görünür. BizBuySell-in prezidenti Bob Haus, biznes sahiblərinin hazırkı nəsil və sahiblərin (potensial biznes alıcılarının) növbəti nəsli arasında demoqrafik dəyişikliklərin olduğunu söyləyir.


Sahibkar Luvlin Sidhu BankMobile, rəqəmsal Bankın həmtəsisçisi, prezidenti və baş strateqidir. "Kiçik biznes sahibləri bir qədər fərqli ola bilərlər, lakin reallıq belədir ki, qadınlar, Latın amerikalıları və Afroamerikalılar bu demoqrafik qrupda kifayət qədər yayılmayıblar",-Sidhu deyir. "Sahibkarlar arasında bu fərq gəlir, zənginlik və təhsil kimi amillərə nəzarət zamanı da mövcuddur.”
 

Halbuki, sahibkar olmaq üçün ən yaxşı dövrdür. “Əvvəlki illərə nisbətdə bizim daha çox bilik və kapitalımız var”- Sidhu deyir. Marginal xərclərimiz əvvəlki illərə nisbətdə daha az və bu gələcəkdə sahibkarlar üçün yeni imkanlar və müştərilərin əsas problemlərini həll etməyə imkan tapacaq.

Sidhu deyir ki, müasir dövrümüzdə innovativ idea və start-up-lar üçün maliyyələşdirmə mümkün və rahatdır.

Sahibkar Nichelle McCall biznesə başlamaq üçün yaxşı vaxt və mühitdir- deyir. Çünki, əvvəlki qədər sahibkarlığa başlamaq üçün qədər əngəllər yoxdur, texnologiyanın inkişafı ilə daim onlayn bizneslər yaranır. Sosial media kimi dijital aləmdə reklam tipli afişalar daha ucuz və səmərəli qiymətə başa gəlir.

Amma bəzi ərazilərdə bu problem tam həll olunmayıb. Afrika ölkələrindəki yaşayan investorların 1%-dən aşağı start-upları maliyyələşdirir. Kiçik bizneslərdə müxtəlifliyi artırmaq onların bilik, bazar haqqında məlumatları və resursları artırmaqla yanaşı, investorlarını rahat tapacaq və bazardakı vəziyyətə daha yaxşı hakim olacaq.
Nəticə olaraq, onun investorlara bir mesajı var- idealara açıq olun. “Müxtəlif sahibkarlara dəstək verən təşkilatlar başa düşməlidirlər ki, tez-tez bu xidmətlər və ya məhsullar özlərini həqiqətən müəyyən olunan müştərilərə yönəldiləcək, lakin özünüzü asanlıqla müəyyənləşdirdiyiniz əhali ilə mütləq deyil.”- McCall deyir. "Ancaq başa düşün ki, bu hələ də möhkəm bir plan hazırlamağa və şirkətinizi və müştəri bazasını inkişaf etdirməyə kömək etmək üçün düzgün resursları və alətləri olan çox uğurlu və davamlı bir şirkət ola bilər.”